Retur
Returnare si garantie
COMENZILE PERSONALIZATE NU POT FI RETURNATE!
Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care cumparatorul opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre cumparator,(ex.alege nunata/textura din monstrarele oferite de vanzator) produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
Produsele achizitionate la distanta prin site-ul www.dasihome.ro se pot returna conform dispozitiilor O.G. 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice de la data receptiei coletului, ambalate (pentru a se evita deteriorarea pe timpul returului), in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Contravaloarea produselor comandate se va returna in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data notificarii in scris a intentiei de returnare, cu conditia ca in acest termen, produsul sa reintre in posesia vanzatorului si sa fie in perfecta stare. In cazul in care produsul returnat de catre cumparator intarzie sa ajunga la vanzator, suma reprezentand contravaloarea acestuia (din care se scade cheltuielile de transport), se va returna numai dupa receptia fara obiectiuni de catre vanzator a produsului returnat.
La returnarea unui produs, trebuie mai intai sa ne contactati, formuland in scris pe e-mail : contact@dasihome.ro o notificare a intentiei de retur si a motivelor renuntarii la produs , specificand contul bancar in care se doreste rambursarea sau din Contul Clientului in sectiunea "Istoric si detalii ale comenzilor", Detalii comanda (pentru comanda pe care doriti sa o returnati), la sectiunea Retur de Marfa.
Este responsabilitatea dumneavoastra sa va asigurati de sosirea in stare buna a produsului la punctul de lucru al firmei SC DASI COMPANY SRL , situat in loc Criseni Nr.4/A, jud Salaj. Pentru a putea beneficia de returnare, produsul trebuie sa fie nedeteriorat, sa nu fi fost folosit si sa fie insotit de o copie a facturii si a documentului de plata. Potrivit legii 249/2015 nu mai aveti obligatia sa ambalati produsul la fel cum l-ati primit si cu acelasi tip de ambalaj. Produsele care contin accesorii se returneaza doar in cazul in care nu sunt descompletate (contin setul intreg de piese) si nu sunt deteriorate si/sau folosite.
Un produs este considerat deteriorat si/sau folosit daca prezinta modificari fizice, fire trase, pete de murdarie, arsuri, taieturi etc. Orice semn de uzura existent pe produs atrage anularea dreptului de returnare, fiind considerat produs folosit. Deteriorarile cauzate de nerespectarea conditiilor de utilizare, atrag anularea dreptului de returnare / garantie.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line/showroom!
Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Aceasta suma este stabilita de catre un service autorizat in baza unei oferte de pret sau deviz de reparatie.
Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.
Atentie !!!
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, factura lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Sc DASI COMPANY SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.
Returnarea contravalorii partiale (prin returnare partiala / reducere ) sau returnarea contravalorii totale ( prin returnarea totala / returul produsului ) reprezinta incetarea tuturor drepturilor si pretentilor contractuale intre compania SC DASI COMPANY SRL si client ( dumneavoastra ).
Returnarea se considera finalizata cand SC DASI COMPANY SRL a receptionat produsele returnate, constatand printr-un proces verbal starea in care acestea se afla. In cazul in care bunul receptionat in urma returului este uzat si/sau deteriorat, cumparatorul va fi notificat comunicandu-i-se faptul ca returul nu se accepta si produsul achizitionat urmeaza sa-i fie retrimis.
Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Exceptie de la returnare o reprezinta produsele achizitionate de persoane juridice, produsele folosite si/sau deteriorate, precum si comenzile personalizate . O comanda personalizata reprezinta o comanda scrisa prin care se solicita de catre client, debitarea la o anumita dimensiune din rola sau conform unei schite, precum si produsele surfilate.
Contravaloarea cheltuielilor de expeditie a produselor returnate la cererea clientului, fara culpa vanzatorului, se suporta de catre client.
Produsele comercializate pe www.dasihome.ro beneficiaza de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare. Pentru fiecare grupa de produse se acorda garantie separata raportat la specificitatea produsului.