Termeni și condiții de utilizare
DASIHOME: societate comerciala a SC. DASI COMPANY SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in jud. Salaj, loc. Criseni Nr.4/A, Romania, avand numar de ordine in Registrul Comertului J31/558/2018, cod unic de inregistrare fiscala RO39810371
Vanzator: DASIHOME
Cumparator/ Client persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi creaza Cont in Site si efectueaza o Comanda sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre DasiHome (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre DasiHome si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului / Clientului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).
Site – domeniul www.DasiHome.ro.
Comanda – document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator/ Client prin care Cumparatorul/ Clientul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului/Clientului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator,/ Client fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului/ Clientului.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre DasiHome, cumparatorului.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
POLITICA DE VANZARE ONLINE
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate DasiHome isi rezerva dreptul de a verifica Clientul/Cumparatorul in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel DasiHome. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al DasiHome, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta
DasiHome poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care DasiHome are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
COMANDA
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL
Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA isi deruleaza operatiunile pe SITE.
Daca SOCIETATEA confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de catre SOCIETATE se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea SOCIETATII catre CIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.
SOCIETATEA nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SOCIETATE. Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat.
OBIECTUL CONTRACTULUI.
Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmata de catre SOCIETATE. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre SOCIETATE pe SITE.
PRETUL CONTRACTULUI.
Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE. Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz.
SOCIETATEA atentioneaza asupra cazurilor cand, prin urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau alte erori, pretul afisat pe SITE poate fi eronat. In aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra pretului corect.
Pretul include TVA.
MODALITATEA DE LIVRARE.
SOCIETATEA isi va îndeplini obligatiile contractuale în termenul care a fost comunicat CLIENTULUI, aproximativ 3-6 saptamani, mesajul de confirmare referitor la COMANDA. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.
SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.
Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de curierat. Clientul are obligatia sa deschida si sa verifice coletele in prezenta curierului. Reclamatiile ulteriorare vor fi respinse ca nefondate.
Rugam sa verificati toate coletele la livrare !!
MODALITATEA DE PLATA
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA. SOCIETATEA va emite catre CLIENT o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata ramburs: Plata ramburs se face in lei, integral, la livrare produselor prin serviciul de curierat, dupa verificarea coletului de catre CLIENT. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.
SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora.
Plata online folosind cardul: Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta existenta in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii CLIENTULUI.
Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SOCIETATE, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.
In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT diferit, SOCIETATEA se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre curier, pe baza de contract, sau catre reprezentantul CLIENTULUI.
SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.
SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei.
Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.
POLITICA DE RETURNARE
COMENZILE PERSONALIZATE NU POT FI RETURNATE
Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care cumparatorul opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre cumparator, produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
Consumatorul/Clientul are obligatia sa notifice în scris comerciantului, completand un formular sau prin Posta Romana - scrisoare recomandata, ca renunta la cumparare si sa returneze produsul/produsele oferind toate detaliile comenzii in cauza, fara penalitati, în termen de 14 zile de la primirea produsului, exceptie facand unele produse cu livrare speciala: Oglinzile care se realizeaza doar pe baza de comanda si avans, Cazile de baie sau lavoarele din piatra naturala.
Asadar, consumatorul/ clientul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare. Cererile de returnare ce depasesc acest termen vor fi considerate nefondate/invalide.
Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura sau folosinta/purtare/spalare, zgârieturi, pete, lovituri, produsele nu sunt in aceeasi stare in care au fost primite, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, documente de achizitie insotitoare, putem decide refuzul returului sau oprirea unei sume din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. In cazul neacceptarii returului, coletul va fi trimis inapoi catre client. COLETUL IN CAUZA VA FI TRIMIS DIRECT LA ADRESA AFISATA PE PAGINA DE CONTACT, LA PUNCTUL NOSTRU DE LUCRU si va fi receptionat de catre noi pe baza de semnatura! NU NE DEPLASAM LA SEDIUL POSTEI ROMANE SAU LA SEDIILE SERVICIILOR DE CURIERAT!
Articolul trebuie returnat in ambalajul original nedeteriorat, cu accesoriile si etichetele intacte. Va rugam ca la returnare sa ambalati corespunzator produsul - intr-un ambalaj extern - astfel incat pe ambalajul original sa nu se lipeasca de catre curier sau altcineva, etichete si sa nu se faca inscriptionari. Totodata trebuie sa ne furnizati, in original sau copie, un extras bancar al contului propriu (nu putem plati intr-un cont apartinand unei alte persoane ci doar al persoanei ce apare pe factura!).
În cazul exercitarii dreptului de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur intr-un cont bancar al clinetului ce a returnat comanda. In cazul returnarilor partiale ce au beneficiat de transport gratuit, vom intocmi o factura storno pentru produsele returnate, se va recalcula comanda cu costul produselor ramase la client si adauga - in functie de valoarea rezultata, costul aferent transportului initial.
TERMENI DE LIVRARE
SOCIETATEA va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe site pentru produsul comandat, in aproximativ 3-6 saptamani de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.
SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivate de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 7 zile lucratoare.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
INFORMATII LEGALE
Odata cu lansarea comenzi, clientul accepta fara obiectiuni "termenii si conditiile", valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract incheiat.
Clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiuniile ce revin prin cumpararea din magazinul DasiHome.ro.
RASPUNDEREA SOCIETATII.
SOCIETATEA nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor termene si conditii/CONTRACTULUI si celorlalte instructiuni mentionate pe SITE.
SOCIETATEA nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii SITE-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri accesibile de pe SITE.
SOCIETATEA nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre SOCIETATE a oricarei din obligatiile sale conform CONTRACTULUI si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
GARANTII.
Toate produsele comercializate pe SITE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorului.
Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute accesand http://www.DasiHome.ro